Reklamácia
Mrzí nás, že niečo nebolo v poriadku. Ak máš problém s objednaným produktom, urobíme všetko pre to, aby sme to vyriešili čo najrýchlejšie a bez zbytočného stresu.
🔁 Ako postupovať pri reklamácii?
-
Produkt nesmie byť otvorený ani použitý.
Reklamácie môžeme prijímať len na neporušený tovar. -
Kontaktuj nás e-mailom.
Napíš nám na info@elemfit.sk a uveď:-
číslo objednávky,
-
názov produktu,
-
stručný popis problému.
-
-
Pošleme ti spätný kód.
Po prijatí tvojej správy ti zašleme kód pre spätné doručenie, vďaka ktorému môžeš zásielku odoslať bez toho, aby si platil(a) poštovné.
💡 Dôležité:
-
Neposielaj zásielku späť bez predchádzajúcej dohody s nami.
-
Reklamovaný tovar musí byť v pôvodnom stave, so všetkým príslušenstvom (ak sa týka).
V prípade akýchkoľvek otázok nás neváhaj kontaktovať – sme tu pre teba.