Reklamácia

Mrzí nás, že niečo nebolo v poriadku. Ak máš problém s objednaným produktom, urobíme všetko pre to, aby sme to vyriešili čo najrýchlejšie a bez zbytočného stresu.


🔁 Ako postupovať pri reklamácii?

  1. Produkt nesmie byť otvorený ani použitý.
    Reklamácie môžeme prijímať len na neporušený tovar.

  2. Kontaktuj nás e-mailom.
    Napíš nám na info@elemfit.sk a uveď:

    • číslo objednávky,

    • názov produktu,

    • stručný popis problému.

  3. Pošleme ti spätný kód.
    Po prijatí tvojej správy ti zašleme kód pre spätné doručenie, vďaka ktorému môžeš zásielku odoslať bez toho, aby si platil(a) poštovné.


💡 Dôležité:

  • Neposielaj zásielku späť bez predchádzajúcej dohody s nami.

  • Reklamovaný tovar musí byť v pôvodnom stave, so všetkým príslušenstvom (ak sa týka).


V prípade akýchkoľvek otázok nás neváhaj kontaktovať – sme tu pre teba.

📩 info@elemfit.sk